Herkese selamlar 36 haftalık olduk ve doğum yaklaştıkça korkum arttı bende o yüzden kendi isteğimle sezeryan olmak istediğimi söyledim doktoruma. O da kararıma saygı duyup tamam dedi ama normal doğum yapmıyorum diye kendi kendime vicdan yaptım sırf korktuğum için bencil olduğumu düşündüm kızlar siz ne dersiniz bu durumu yaşayan var mı aranızda dertleşmek istedim bir an yorumlarınızı bekliyorum hepinizi seviyorum hoşçakalın 🌿👋🏻