Normal dogum yapan anneler.. Suyun gelmesi ve fazla açılma olması için ne yapabilirim.. Nişanım dün geldı ama açılma ve sancı yok hastanedeydim eve gonderdı Dr ve ben sezeryan ıstemıyorum.. Ama çatı muayenesi benı mahvediyor en azından acılmam olması ıcın bısey ler yapayım diyorum.. Dr um bol yürü su iç hurma ye dedı ilişki kesınlıkle yasak dıyor zaten hurma almıstım yiyordum Meryem Ana otunu da aldım belkı dogum olur dıye bekliyordum zaten en gec 1 haftaya dogumum olacak adacayı ve rezene var elımde… Başka ne yapabilirim kesınlıkle acılma ve rahat dogum için 😎🥳 squat için de erken sadece hareket et bacaklarını aç falan dedı 😎