Yapılabilecek en güzel şey dikkat edip kendini zorlamamak. En tehlikelisi kanama olması ve kanama olursa acilen doktorunuza başvurun.
Korkutmak gibi olmasın ama bende de plesanta previa nedeni ile 37 haftalık doğum yapacağım 4 gün sonra. 20. Haftadan beri takipteyiz 30 a kadar bekledik kıyıda ama yeterli değil dedi doktorum onun için olmayınca olmuyor canınızı sıkmayın önemli olan sağlıklı olması 🙏🏽 iyi düşünün. İnşallah sizinki çıkar 🙏🏽