@Hilal-_19 Rabiaayar
Banada 1 hafta gerilik var dedi. Belkide minyon olucaktır. Çok şükür yaşam sınırını geçmiş bebişleriniz. Stres yapmayın olur mu o daha beter. Kendi doktorum yemene dikkat et dedi, başka doktora danıştım yemeyle alakası yok stres yapma dedi. Herkes okadar başka şeyler söylüyo ki. Burda görüyorum hep haftasıyla uyumlu bebek nerdeyse yok. Ya geriden ya önden gidiyorlar🤷🏼♀️ perinatolojiye yönlendirilip ordaki cihazda haftasıyla uyumlu çıkanda çok gördüm okudum. Allahım bizlere bağışlasın evlatlarımızı, sağlıklı olsunlarda napalım minyon olucaklar demekki..