Kızlar merhaba, hamile kalmadan önce kahve ve çay çok severdim. Ancak hamile olduğumu duyar duymaz kahveyi tamamen kestim ancak merak ettiğim bir şey var kafein yasak gibi bir şey anladığım kadarıyla doktorum günde 1 bardak kahve içebilirsin dedi ancak ben onu da içmiyorum. Kızlar çay hakkında ne düşünüyorsunuz? (Tabi bitki çayı da tüketmiyorum ancak siyah çay hiç mi içmemeliyim?)