Ege yaşam hastanesinde 1 yıl hemşirelik yaptım orası hastane bile değil tamamen ticarethane orada yapılan ahlaksızlıklar şikayet edildiği halde hiçbir şey olmadı çünkü arkaları var. Asla önermiyorum doğum değil tansiyon ölçtürmeye bile gitmem hiçbir yakınımı da göndermem o hastaneye