Öncelikle merhaba iki gün önce gece ağrim oldu acile gittim alttan muayene edildi açıklığın yok dendi ama nst de sancı çıktı bir gece müsadede kalacaksın denildi bende eger açıklığım yoksa gitmek istiyorum dedim imza atarak çıktım gece suyun nisanın vs gelirse hemen geliyorsun dedi ebe neyse çıktık ertesi akşam lavobada kahverengi koyu bir akınti geldiğini farkettim eşime sanırım benim nişanim geldi dedim o da kalk gidelim dedi. Ben normalde özel hastane de takipliyim doktoruma yazdım böyle böyle diye hemen hasteneye gelin yazmış. Ama ben devlette doğum yapmak istediğim için devlet acile gittim belki dogurursam diye🤭gittik tkrr alttan bakıldı açıklık yok bu defa sancida çıkmadı halbuki söyledim nişan geldiğini tekrr bana nisanın suyun gelirse hemen gel denilip gönderdiler. Kusura bakmayın uzun oldu🙏size sormak istedim şimdi yine lavobaya gittiğimde yine o akınti sizce Nisan mi başka bişiy mi bebeğimin haraketleri gayet normal bilgisi olup yazanlara şimdiden teşekkür ederim 🥰🙏