DiyetisyenBirAnne Merhaba, bu hastaneye kontrole giden doğum yapan var mı memnun kaldınız mı? ben Kemal beye gitmeyi düşünüyorum fikir almak istedim.
Susamtanem2 DiyetisyenBirAnne ben de 30 haftadan sonra Meltem hanımı başladım biraz sert bir bayana benziyor ama 2. Gebeliğim olduğu için benim için önemli olan işin iyi yapması bana canım cicim davranmasından ziyade bebeği odaklanması