Bebeğime oda yaptım arkadaşlar ama anne yanı beşiğimde var 6.7 ay kadar yanımda yatacak.Şimdi bu odasındaki büyük bir şeye uyku seti gerçekten çok gerekli mi.Yorganı yastığı çarşaf her şey var bu yan korumalık falan tekrar almalı mıyım çok gerekli bir şey mi tecrübeler annelee yazarsa sevinirim