Gamzeee__ hayırlı olsun inşallah sağlıkla doğsun💙 ya ben bişeyi merak ediyorum bende böyle özel bişey yaptırdım kızım için süslü püslü bide yedek normal aldım bu süslü olanı ilk doğduğunda mı giydirmeliyiz yani hemşirelere vereceğimiz mi olmalı yoksa adında dendiği gibi hastaneden çıkarken mi 😀