PrensesFiona Kızlar bayadır canım balık çekiyor ama sezonu değil diye balıkçıya da hiç bakmadım. Bir kaç gündür burda görüyorum akşama balık pişircem yazıyolar. Kızlar nerden buluyorsunuz balığı bana da söyleyin 😅
Zeyyyn PrensesFiona En iyisi Alabalık rahat rahat yiyorum valla civa oranı yüksek diye diğer balıklarda pek tercih edemedim
Fatma34- Ronahidogan ton balığının zararlı olduğu söyleniyor canım doktoruna danışmadan tüketme istersen
Flyeng Ronahidogan benim doktorum canın çektiği zaman yiyebilirsin demişti hamileliğimde 3 kere yedim sonuçta oturup çok fazla yemiyoruz hergün yersen tabi zararı var diye söylemişti yani aslında bence bu da şöyle bişi canın kola çekerse 1 bardak içmek gibi 🙈 tabi doktoruna da danış mutlaka 🥰
1919 Çok canın çekiosa emin önüne gidip yiyebilrsin hem insan kendi yaptıgını hamileyken yiyemio benim de böyle bi sıkıntım var maalesef canım balık çekmiş di. Kendim yapdım ve yemedim