Altan Merhaba hamiş hanimlaaaaar😊 Hamileligim basindan beri şükür guzeldi migde yanmalarim bulantilarim halsizlik ve agrasifligim gitmek bilmedi ama icinde insan buyuyo ALLAH im ona göre sabrini veriyo şükür. 4 aylikken olsun 6 aylikken olsun iliskiye girdigimizde kipkirmizi kanamalarim oluyodu iliskiden sonra doktorumuzda yasaklamisti iliskiyi 38+3olduk şükürler olsun iliski kesinlikle yok hala şimdi prensesimizin dogmasini bekliyoruz sabirla 🙏💜 Dün doktordaydik sikayetlerimi soyledim aksamlari cok agrimin sancimin oldugunu küçük tuvaletimi tutamadigimi ve akintimin cogaldigini soyledim normal artik olur dedi. kilosu gelişimi suyu gayet güzel dedi nst ye gonderdi nst de 5 dk da bir dogum sancimin basladigini söyledi nezaman dogum gerceklesir diye sordum biran once sancilarinin olmasi ve dogum yapman gerekiyor artik dedi 2 haftaya kadar dogurman gerekiyo doguramazsan 41 haftada yatis yapicaz dedi artik bilemiyorum nolur nasil olur normal dogum olucak diye cook seviniyorum inşallah sancim cogalirda dogururum😰😀 beni aydinlatmak isterseniz yada bu durumu yasayanlar varsa dinlerim sizce dogururmuyum beklermiyim? 😉😘💝
ArifeAhmet Altan inşAllah sancıların gelirde normal bir şekilde doğurursun canım en zorunda kalmadıkça sezeryan olmaz inşAllah 😊 sağlıkla al kucagina😊