belisslinaa Şöyle bir fotoğraf koyalım öncesi sonrası sizde durumlar ne 😄🤩 benim daha bugün 13. Günüm 😴![[url=https://www.hizliresim.com/66a10wf][img]https://i.hizliresim.com/66a10wf.png[/img][/url]](https://)
Ygmr15 belisslinaa masallah size güzel anne ben de 10. Gün eski kiloma kavustum suan bi aylik olduk ekstradan bi iki kilo daha gitti. Sezeryan oldum ben de
Merveaa belisslinaa maşallah yaa sağlıcakla büyütmek nasip olsun inşallah 🙏😍sezeryan doğum sonrasında kaçıncı gün toparlandınız acaba cok zor bi süreç mi oluyor🙄ben biraz korkuyorum sanırım
Pinar__50 belisslinaa şuan aşırı motive oldum inşallah benımde böyle gıder ekstra bısey uyguladınız mı ?
belisslinaa Ygmr15 teşekkür ederim size de maşallah 🥰 ben eski kilomdan 3 kilo fazlayım şu an ama zaten vermek istemiyorum kilo 51im şu an 🥰
mrveknblt belisslinaa maşallah, sağlıkla büyütün bebişinizi 🧿🧿🧿 Bir şey sormak istiyorum da, birçok kişi doğum sonrası korse kullan diyor 31 haftalığız henüz doktoruma danışmadım ama siz kullandınız mı ?