Benimde ilk hamileliğim şuan 24 haftalığım. Çoğu tecrübeli insanlardan da edindiğim bilgilere göre şu şekilde alışverişimi yaptım. 03 ay sadece 1 ay giyorlarmış o yüzden az aldım
eksik olursa doğduktan sonra ihtiyaca göre tamamlanır.
0 3 ay tulum şapka eldiven isimli hastane çıkışı
0 3 ay 3 lü takım (tulum şapka zıbın)
0 3 ay 2 adet alt üst takım
ve 4 uzun kollu 4 kısa kollu iç zıbın aldım.
3 4 tane çorap.
Genellikle 3 6 aldım çünkü çok çabuk toparlanıyorlarmış.
3-6 ay 4 tane ayaksız hm den tulumlar aldım
3-6 ay 9 tane ayaklı tulum aldım ( 2. Ayından itibaren giyer diye düşündüğüm için fazla aldım)
ayaksız alt üst takımlar aldım
iç zıbınlar çoraplar vs
Bide benim bebeğim kış bebeği olacağı için 6 9 ay kışlık tulum aldım. Kalıplar küçük oluyor o yüzden büyük beden aldım.