Canany valla ilgili hepsi özellikle ameliyathane ekibi çok iyiydi. Servis hemşireleri de öyle. Ben covid olmuştum o yüzden ayrı serviste kaldım ama kadın doğum servisinde de normal yatış yaptım 2 gün doğumdan önce çok memnun kalmıştım tek sorun yaşadığım çocuk doktoruydu