Aşı olup doğuran çok vardır heralde sorun olsa şimdiye kadar ortaya çıkardı diye düşünüyorum ben yarın olacağım o yüzden. Bende cok kararsız kalmıştım ama hasta olup yoğun bakıma düşmekten iyidir o zaman bebeğe daha cok zarar veririm diye düşünüyorum o kadar korudum ama asırı arttı vakalar korkuyorum artık daha önce korona geçirdim aşırı ağır geçmişti