Şimdi yazacağım hikaye inşAllah her kese motivasyon olur normal doğum yapmak isteyipte korkan annelerimize 🤲
Bir arkadaşa cvp mesajından alıntı 🤭
O kadar kolay bi doğum yaptım ki kendim bile şoktayım 😄 ben 3 gündür sancı çekiyormuşum anlamamışım 🤷♀️ 2 gün çektiğim sancı çok hafif gaz sancısıydı sanki , dün çektiğim sancıysa sanki 2 litrelik kola içmişim 1 seferde 😂 kontrole geldim ultrasona girdim, 2 saat falan dışarda bekledikden sonra )) kapıda çekiyordum sancıyı , belim kopuyordu, birde dediğim gaz sancısı, bacaklarıma da vuruyordu romatizma ağrısı gibi 😄 ben doğurmam sanarken açılmam oluyormuş haberim yok , geldim doktor altdan müayine edince bizde parmak diyorlar 3 parmak dedi açılman, oysa ki, 5de doğum başlıyor 🥴 Doğum başlamış hadi seni yatıralım bende yok ben yalnız geldim, doğuma gelmedim bi koşu eve gidipte çantamı falan alayımda geleyim 😄 dr da bana ne evi yolda mı doğurcan kız geç hadi doğuma hazırlan doğurcan birazdan dedi 🥴 bu arada saat 14.30 - 15.00 civarı. Yatışım yapıldı destek amaçlı dil altı hap verildi 4/1i kadar saat 15.15 falan galiba, 16.30 4/1 bir daha verildi. Suyunu patlatalım doğum hızlansın dedi dr, bende diyorum ki erken ya biraz daha bekleyelim he he diyip suyu boşaltması bir oldu 😄 17.30 doktor altdan müayine etdi 3.5 parmak olmuş var halen dedi. 10 dk sonra bi tuvaletim geldi hiç öyle bir şey yaşamamıştım 😂 17.45 3 ıkınma kızım kucağımda )) 4 kilo dikişsiz kesisiz epiduralsiz hem de 🤲🤲🤲 toplam çekdiğim acı 20 dk falan oldu şiddetli sancı yani. Bir bebeğin kafası çıkınca yanma oldu 20 saniyelik sonrası zaten kaydı geldi 😄 birde ben bebeği 3.300 biliyorum ve kendime güvenim sonsuz çıkarırım ben bunu minicik bir şey ya 😂 ultrason öyle gördü yani 😄🤷♀️ var ya 4 kilo deseydi kendime söz vermiştim 3.5 kilo üzerini doğurmam diye sezeryana girecektim 😄 ilk doğumdan travmam vardı o yüzden )) inşAllah darısı başınıza öyle kolay bir doğumunuz olsun ki, bir süreliğine şokundan çıkamayasınız 😄🤲 Şükür Rabbime korkarak girdiğim doğumum o kadar kolay geçti ki darısı tüm hamilelerin başına inşAllah 🤲