Haticekbr Kizlar idrar yolu enfeksiyonu yasaYan varmi? Ben 21+5 günlügüm ve idrar yolu enfeksiyonu olmusum hatta Bartholin kisti de var dünden beride akintida kan geliyor varmi böyle bisey yasayan? Kan da enfeksiyondan gelebilir dedi dr?!
Tugce-ylds Haticekbr canım antibiyotik falan vermedi mi doktor bende 1 kere geçirdim idrar yolu enfeksiyonu idrardan kan gelmişti hemen antibiyotik başlattı Allah korusun erken doğum riski olur diye ihmal etme git sürekli de su iç
Eda-5807 Haticekbr bendede oldu hemde 2 seferdır daha oncede zaten idrar yolu enfeksiyonu gecırmıstım tekrarladı hamıleyken ilaç yazdı onu kullandım 2 hafta sonra tekrar gdııcem
Sabirellaaaa Haticekbr enfeksyon bende geçirdim ama akıntı ve kanamam olmadı asırı karın agrısıyla gittim tahlilde çıktı enfeksyon ilaç kullanınca geçti hemen
Haticekbr Tugce-ylds Tugce-ylds Tek kullanimlik toz verdi yatmadan ic dedi bide günde 3 kere kullanmalik PIYELOSEPTYL 100mg verdi onuda kullanip kullanmamakda kararsiz kaldim eczaci zorda kalmazsan kullanma dedi. Benimde silerken kan gelmiyo günlük ped taktim ona gelmis yine
deletedmom2014 Haticekbr Bende günde 3 kere kullanmalık haptan kullanıyorum. İdrarda protein çıktı ve yüksek tansiyon çıktı doktor bu iş gebelik zehirlenmesine kadar gider dedi. İdrar yolu enfeksiyonum var maalesef
Sabirellaaaa Haticekbr bi tane tek kullanımlık toz verdi 1 gün sonra da sonuc göstermeye gittiğimde hap verdi 5 gün kullan diye
Eda-5807 Haticekbr aynen iki sefer gecırdım ıksındede uroday dıye ilaç verdı onu kullandım 2 hafta sonra tekrar gıdıcem
GoncaClk Haticekbr Bende son zamanlar şüpheleniyordm enfeksiyondan yanma vs vardı bugünde kan gbi koyu kahve gibi leke gördüm çok korktum🥺
Haticekbr GoncaClk bende de kahve rengi akinti oluyo Ben brtholin kist patladi sandim patlamamis dedi idrar enfeksiyon oldugu icindir dedi bende cok korktum aklima geldikce agliyorum 🥺 korktugum icin
Timur Bende de bartholin kisti çıkmıştı sol tarafta doktor muhane etti parolla antibiyotik verdi kullandım o abse patladı baya akıntı oluo sonradan geçiyo ama antibiyotik 3gun içtim bidahada kullanmadım çok şükür geçti
Haticekbr Timur bende bartholin diye gittim sonra bana bi dr yag bezesi dedi dün gece acile gittim iste kan gelinxe baska dr yaz bezesi degl bartholin dedi cok agriniz oluyomudu kistin oldugu yerde
Haticekbr Timur Ordan gelmiyo dedi dr ama bilemedim banada ordan geliyo gibi geldi. Doktor enfeksiyon dan gelebilir dedi
aybsr Haticekbr benim 23 haftadan beri 4 beş kere kanama şikayeti oldu enfeksiyon yüzünden antibiyotik fitil toz hepsini kullandım ama hala geçmedi ciğer geliştirici yaptılar ne olur ne olmaz diye son 2 haftamız dayanıyoruz
Doce Enfeksiyon için en güzel çare elma sirkesi içtiğiniz suya damlatın ve idrar yaptığınız da sirkeli suyla yıkayın o bölgeyi doktor antibiyotik önermedi sirkeyle geçirdim
Haticekbr Sabirellaaaa bende tek kullanimlik toz kullandim simdide hapa basladim 100mg lik ama kac gün kullanmam gerektigini söylemddi
Merveaa Haticekbr bende enfeksiyon geçirdim birkerede mantar olmuştum hatta kanamam fln olmadı ama aşırı derecede bir karın agrısı oluyordu yürüyemiycek derecede dr bir fitil verdi içinde zaten iki tane oluyor bir tanesini kullanır kullanmaz geçti
Haticekbr Merveaa benim mantar olmadi kanamads var biraz ve agrim cok asiri yok az az hafif hafif kasiklrada geliyo gidiyo
Haticekbr deletedmom2014 allah korusun ya. bendefe enfeksiyon var yeni basladim ilaca bende insallah gecer hepimizinki
yeniannna34 Haticekbr benim uzun süredir idrar yolu enfeksiyonu var ama hiç kan gelmedi toz ilaç veriyorlar hep