Semadeniz Benim gibi olan var mı? Gebeliğimin başından beri hep ishal ve normal dışkı arası gidip geliyorum. Bol su içiyorum. Zararı olmasın diye. Dışkımın rengi çoğu zaman siyah gibi. Vitaminim decavit kullanıyorum.
irem Semadeniz decavitle çok normal çoğu kişinin dışkı rengi öyle benim de öyle🙏🏻 İshal bende çok oluyorum fakat bol sıvı alımını sakın unutmayın. İshalin bebeğe bir zararı olmaz ama vücuttan çok sıvı kaybediyoruz. Bol sıvı almayı unutmayalım🙏🏻
Elif3425 Semadeniz kullandığımız vitaminlerden kaynaklandığını söylüyor doktorlar bende aynen öyleyim
Rana-10 Semadeniz benim neredeyse 8 aydır sürekli ishaldim doktora her seferinde söylememe rağmen bişey demiyordu bi kere serum verdi sonraki hafta gene başladı ishal taaki ben 9. Ayıma girdim birden kabız olmaya başladım bu sefer diyorum ishale razıydım kabızlık mahvediyor beni hemoroidim var diye
Sblatc Semadeniz bende gebeliğin başından beri ishal gibiyim. Yemeklerden sonra midemde şişkinlik oluyo ondanda olabilir diye düşünüyorum.
Semadeniz irem doktorda aynısını dedi ishal 7. Aydan sonra bile bebeğe zarar vermez. Çok zor ama kendi yaşam kaliten için uzman ile gözük dedi.
Semadeniz Rana-10 hemoroid bende de var isal olmak kabızdan daha iyi. Ben bebeğim için korktum. Zaten bitti canım az kalmış doğuma dayan 😀
Bebegimicin1 Semadeniz demir ilacı kullanıyorsanız dışkınızın siyah olması normal son zamanlarda isal saldın hastaneye giderseniz rahat edersiniz bende 34 haftalıgım isal ve bulamtı vardı doktor salgın oldugunu söyledi serum taktılar kendime geldim
Tugce-ylds Semadeniz kan ilacı yapıyor canım evet ishal de salgından dolayı hamilelikte de çok oluyor zaten bol su içmeye çalış