umutlu_12 bende geçen gün aldım sonuclarımı bana doktor iyi demedi kötü de demedi beta hcg 134 düzeltilmiş Mom 3,13
PAPP degerı 4,15 düzeltilmiş 1,39
bana fetal DNA yaptır istersen dedi betam fazla çıkmış 3 üstü onun için istemedıgı rakammış öyle kala kaldım napcam kafamı allaK bullak etti Net cevapta vermiyorlar sorumluluk almamak içinde bende burda düşünüp duruyorum napsam diye