Asya90316 bende 10 gün önce belden uyuşturmali oldum ve hiç korktuğum gibi değilmiş hatta biraz heyecanlanmisim sakinleştirici yaptılar anlamadım bile kendime geldiğimde dikişler atılıyordu ama hiç acı yok sadece cekistirmeleri hissediyorsun o kadar. Odaya geldiğim de kızımı hemen aldım kucağıma. Çok şükür toparladık kendimizi sadece üç dört gün ağrın sizin oluyor ama oda geçiyor. Tabi kişiden kişiye de değişir. Ben de hiç baş ağrısı olmadı mesela