deletedmom2014 aslind tansiyon normal ama idrarinizda protein çıkınca genelde gebelik zehirlenmesi şüphesi tehlikesi olabiliyormus o yüzden böyle kötü senaryo ile konuşmuş olabilirler. ..gerçi tekrardan tahlil yapılır size tekrar kaçak var mı diye 24, saatlik idrar tahlili isterler