1duygu1krdnz Merhaba 11 haftalık bir hamileyim hamilelikte saç boyatan varmi veya boyatilirmi,boyatilirsa kaçıncı aylarda olur bilgi sahibi olanlar yardımcı olurmusunuz.
Kereminannesiiiiiii 1duygu1krdnz doktorum hamilelik boyunca iki kere boyatabilirsin demişti öyle de yaptım 30. Haftadayım beyazlarım var üç kere demediği için boyatmıyorum 😄
Sevgikaya1525 1duygu1krdnz cnm şuan erken 3 ayda doktor tavsiyesi ile bitkisel boya alıp kullanablrsn
gokcekocyigit07 3.aydan sonra doktorunuz müsaade ederse bitkisel boya ile boyayabilirsiniz, ben daha dün boyadım.
gokcekocyigit07 1duygu1krdnz 32 haftalığım şu an ama ben 4.aydan itibaren boyadım bir kaç kez ve daha önce ki gebeliğimde de hep boyadım, doktorunuza danışın, 3. aydan sonra Watsons dan bitkisel boya alabilirsiniz 😉