Bebegimveben0811- 14+2 de cinsiyet belli olur mu aslında 3 eylül du randevum ama doktorum 1 ve 7 arası izne cikicakmis ya 7 sinden sonra Gidicektim ya da önce bende 31 ağustosa aldim o gün tam 14+2oluyorum belli olur mu ?
Handan_65 Bebegimveben0811- Valla ben 14 haftalık oldum hala öğrenemedim 10 eylülün bekliyorum oda bebek kendini gösterirse
tatliayminaninannesi Bebegimveben0811- ben 13+2 de öğrenmiştim 🙂 pozisyona bağlı bence ihtimal yüksek🥰
Mayacm Bebegimveben0811- benmkı tam 13+3 te bellı oldu eeger bebek gosterırse doktorunda ıyıyse anlar bence ☺️
Bebegimveben0811- tatliayminaninannesi özeller de görüldüğü söyleniyor makineleri daha iyi diye öyle mi ki acaba ?
tatliayminaninannesi Bebegimveben0811- ben özelde öğrendim. Zaten devlet hastanesi 16.haftaya kadar söylemiyormuş öyle duymuştum
sehrengiz_8 Bebegimveben0811- 14 haftada kesinleşti 12+6 iken tahmin dediler erkek idi gösterirse belli olur
04052016mh Bebegimveben0811- iki bebeğim de 13-14 de öğrendim bir daha da değişmedi 😊 bebeğe bağlı bence kendini gösterirse öğrenirsin
Melekanne91 Bebegimveben0811- erkekse uygun pozsyonsa belli oluyor.ben 14+3 te ogrenmistm erkek bebegim.gitmrden hemen oncesinde cikolata ye faydasi oluyor.
HaticeeC Bebegimveben0811- devlet hastanelerinde 20.haftaya kadar cinsiyet söylenmiyor diye biliyorum. 14+4 de özel hastanede öğrendim 🙂
HaticeeC Bebegimveben0811- inşallah gösterir annem çok ısrar etti 16. Haftada belli olur dedi başka bi doktora gittim o söyledi doktordan doktora değişiyor ısrar edin bence biz baya ısrar ettik öylelikle söyledi 🙂
04052016mh Bebegimveben0811- hımm keşke çikolata falan yeyip tekrar gitseydiniz ben bir kaç defa öyle yapmıştım yüzünü göstermediğinde