Kizlar merhaba benim aklım cok karıştı ben suan yurt dışında yaşıyorum turkiyede hamile kaldım turkiyedeki doktorum adetin baslangicindan hesapladi bebegim 23+2 oluyo buradaki gittigim doktor doğum tarihi verdi 25 aralığa ama ozaman bebegim suan 22+4 te oluyo kafam çok karıştı nasıl oluyo bu?