Sinemm0606 Merhaba kizlar 9+1im Ankara sehir hastanesi kadin dogum polikinlik ve dogumu nasil bilgilendirme yapabilirmisinizz
Senaa0 Bnde kontrollere oraya gidiyorum doğuma iyi diyorlar ama muayeneler çokta iyi değil yani orta düzey ilgi açısından
Senaa0 Doğumu orda düşünüyorum umarım iyi diyenler haklı çıkar 🤗 Necati beye ve Fatma hanıma muayneye girebilirsiniz
K1991 13+2 haftalık şuan doğum konusunda iyi dediler ama muayene çok kötü ikili test için gittim ultrason aletiyle karnımı bastıra bastıra acıttı ense kalınlığını bir türlü ölçemedi çünkü hep asistan ve tecrübesiz doktor 😔