Dilekcnkn Servetrukk 12-14 hafta arası yapılıyor zorunlu değil zaten doğruluk payıda olduğunu sanmıyorum ben yaptırmadım 😊
Eda-5807 Servetrukk zorunlu degıl ama ben yaptırdım Doğumda soruyorlar testlerını yaptırdınmı diye ama sizedir kalmış yaptırsanız ıyı olur bısey yokla sadece kan verıyosun 😌