Sinemm0606 bende oradayım 25 haftadan berı gayet güzel temız ben 3 tane doktora gıdıyorum orda çünkü sureklı degısıyorlar Aysun Özkan bide gizem var kımi tercıh edıypsun dersen gizemle ışık la Aysun hanımı tercıh ederım çok güzel ılgılenıyorlar soru sorduğunda çınlıyorlar terslemıyorlar başka doktorlar gıbı