Kızlar yarın bebeğim doğalı 1 ay olacak sizlere bu 1 aylık yaşadıklarımı neleri çok kullanıp kullanmadığımdan bahsetmek istiyorum 🥰
Hastane çantanızda kesinlikle pompa ve göğüs ucu bulundurun. Çünkü ben 2 hafta bebeğime memeyi aldıramadım göğüs ucumu kavrayamadı tabi bu süreçte çok ağladım sürekli elimde pompa sağım yapıyordum bebeğim beni almayınca çok ağladım sonra avent s beden göğüs ucunu aldım (wee almıştım ucu çok kötü) onunla bebeğim beni almaya başladı göğüs ucunuzun bile çıkmasına yardımcı oluyor. Uç kullanmak biraz zor oluyor kayıyor düşüyor ama mecbur kalınca eliniz ayağınız oluyor. Pompa kullanırken göğsünüze krem (lansinoh) ya da zeytinyağı sürmenizi tavsiye ederim kuru memeye pompa yapınca canınız acıyor zamanla yaraya dönüyor. Alt açma almamıştım çünkü bebek bu altını açarken elinize yapabiliyor sürekli o kumaş alt açmaları yıkama imkanınız olmayacak günde kaç posta alt açıyorsunuz baby me alt açma elim ayağım diyebilirim büyük olduğu için 2 ye bölüp kullanıyorum. Bebeğe kıyafetleri normal bebek mağazalarından aldığıma pişman oldum keşke LC Waikiki, DeFacto gibi yerlerden alsaydım çünkü kumaşları daha ince kaliteli yaz bebeğine normal bebek mağazalarının sattığı takımların kumaşları kalın geliyor klima 24 saat açık olmasına rağmen isilik olduk. Sormak istedikleriniz varsa cevaplayan bilirim 🥰🥰