2melekannesi_ Mavimm43 sadece peçeteye silince leke şeklinde gelmişti benim yoğun kanama gibi değildi ve ağrı da olmadı 2 gün sonra geçmişti
Ank-16 Mavimm43 benim 5 gün sürmüştü. Hatta ilk gün adet ağrısı gibi ağrım vardı, o yüzden hamile olduğumu düşünmeden bir tane ağrı kesici içmiştim 🤦🏻♀️
Mavimm43 Tomrishatun neden yasayanlar var doktorlarda onayliyor bunu dolu dolu bi kan gelmiyor tabiki 1 2 damla 3saat yada 3 gun surenler var
Mavimm43 Ank-16 yaa bende yasiyorum suanda ondan sordum hafif agrim var adet agrisi gobi pembe kahrengi karisik lekeler geliyor pet takdim damla damla akmis 3 damla adetime 3 gun var bu arada erken olmam hic agri olunca acikcasi korktum adettir diye
Ank-16 Mavimm43 benim de aynen adet gibi başladı, ilacı da o yüzden içtim, tek farkı yoğun olmamasıydı dediğiniz renkteydi. Çok şükür şimdi 21. Haftadayız🤗 detaylı ultrasonda da her şey yolundaydı, ilaçtan da bir şey olmaz dedi doktor 🥳
Gkces09 Mavimm43 adetime 2 gün vardı aşırı derecede belim ağrımaya başlamıştı adet günümde de kahverengi lekelenme şeklinde oldu ve bugüne kadar böyle bel ağrısı çekmemiştim
Mavimm43 Kizlar ya pedi cok az doldurmus ama pembe birde kahverengi kan kokusuda kokmuyot adet g8bi anlamadim cok hafif arada agri giriyo