Senamasal güzel arakadaşım benim, ne demek kendimden nefret ediyorum?
“Alanda, verende Allah” deriz. Her sey onun elinde, takdirinde.
Bu gel gitli ruh halleri ve beklemek çok yipratıcı haklısın ama bu süreç çoğunlukla sancılı tek degilsin bunu yaşayan öyle düşün lütfen.
Bu duygusal psikolojiden lütfen sıyrılın, çünkü sizin tasarrufunuzda değil Hak’ta.
Ne eksiksiniz, ne tamamlanacaksınız olduğunda.
Her anne/ bana olan dünyada farkli bi elementi keşf etmiş olmuyorlar.
Bazen Rabbim istemeden verir, bazen istersin vermez bunada işte tamamen onda gizli diyoruz her şey.
Bi toparlanın, üzülüp yıpratmayın kendinizi bi sakinleşin lütfen.
Zamanını bekliyordur minik bilemeyiz?
Reele dönelim, sıkıntı ne diyor Dr lar?