Ayceycev Kizlar bebek cikolatasi yaptirip memnun kaldiginiz yer var mi?? Cikolatasi da kötü bir marka olmayan?
BusraUras Ayceycev bana arkadaşım yaptırdı isimli çikolata hoşgeldin uras diye içinde badem şekeri çikolataları da vardı. Hacı şerif. Tadıda çok güzel.
Alya27 Çikolata atölyesinden yaptırdım dün geldi. Tadı çok güzel ve istedigim gibi hazırlandı. Tavsiye ederim.