tazeanne123_ Morelim çok bozuk 17.haftadan beri kıpır kıpır olan bebeğim 2 gündür çok az hareket ediyo çok korkuyorum şekerim bazen yüksek cikiyo acaba bebeğime zarar mı verdi yoksa böyle olması normal mi tekmeliyo ama hafif ve az napmaliyim
Gizmom tazeanne123_ büyüdüğü için hareketleri kısıtlanıyor 30. Haftadan sonra diye biliyorum, ama seker amniyon sıvısınıda etkiler eğer sıvı azaldıysada hareketler kısıtlanır, bence yinede doktorunuza görünün beklemeyin
Mavi34 tazeanne123_ ben şeker hastasiyim sekerim düşük veya yüksek.olfugu günlerde bebeğin hareketleri ciddi azalıyor korkma birşey yoktur Allahın izniyle istersen saglik.ocaginda kalp atışını dinletir için rahat olur