tandirella001 Hanımlar daha önce dogum sancısı çekmiş olanlara sorum şu, Dogum sancısının tadı gaz sancısına mı, yoksa adet sancısına mı daha yakın ? Tadı nasıl 😁
Busra333 tandirella001 çok merak ettiğim bir soru post üstte kalsın takibe alıyorum hemen😄 hiç regl agrısı çekmedim ama sürekli gaz agrısı çekerim 🥺
harley tandirella001 adet sancısının en şiddetli hali diyebilirim. Birde bel ağrısı buna eşlik ediyor. Ama korkulacak bir şey yok inanın yaparsınız
Matmazel_ tandirella001 gaz sancısı çok hafif kalmış😅adet sancısı gibi ama mükemmel bir bel ağrısı yaşanıyor yani bende öyle olmuştu öyle böyle değil ama kaldıralamayacak bişey değil yani. Sonraki bebek bakma süreci daha zor😅
cennet_aka27 tandirella001 😅Tarifi olmayan bir acı hiçbiri değil dediklerinin 🤭 Ama şöyle bir durum var doğumdan çıkınca çektiğin sancıları unutuyorsun. Nedeni ise beyin doğum sancısını kayıt altına almıyor, bir daha ki doğumunda korkmayasin diye 🤗
Busra333 harley adet sancısı kasığa mı giriyor acaba? Kusura bakmayın regl dönemimde hiç sancılanmadım sadece sivilce oluyor bende
harley Busra333 yapıyorlar zaten merak etmeyin ve düşünmeyin💘 doğuma giderken bile sadece kızımı kucağıma aldığımı hayal ediyordum. Güzel olacak herşey diye kendimi motive ediyordum sizde pozitif düşünün hamileliğinizin tadını çıkarın. Bu günler geri gelmez😌
melek6161 Benim bi kaybım oldu 2 gün suni sancı verildi Benimde merak ettiğim suni sancı ile doğum sancısı aynı şeymi🤷♀️
Busra333 harley doğru söylüyorsunuz normal doğumun heyecanına kapıldım şimdiden (e tabi acıcıkta korku var ama ilk hamilelik olduğundan bastırmaya çalışıyorum) ama normal doğum kadar güzel bişey yoktur diye tahmin ediyorum (zorunlu sezeryan olmadığı sürece sağlık açısından tabi :)
harley Busra333 her iki doğum şeklide kendine özel. Ama unutmayın öyle yada böyle o bebek buraya gelecek😆 ilk çocuğunuz sanırım tek söyleyeceğim keyfini çıkarın. Uykusuz günler yolda🤭
Busra333 harley Zaten benim Uykusuz günlerim çoktan başladı Allah’tan uykusuzluğa çok alışkın bir bünyem var:)
Mucize_anne32 Adet sancisi seklind başlar sonra hic biseye benzemeyen agrilar eslik ederr bir nefes aldirdigi zaman sukur dersin sonra birden yine agrilar başlar en guzelide bunların sonunda hic bir acıyı sen cekmemis gibi yavrunu kucagina alirsin 😅
Mucize_anne32 Busra333 doğumdan mi korkuyorsun canim sen kendimizi kotuye sartlamayalim her dogum hikayesi farkli kizimda zorken oglumda çabucak oldu herşey simdi gunumu bekliyorum misal bu nasil olucak bilmiyorum bildigim için herseyi bazi şeyler bana daha zor geliyor sanci olsun bende ikinma kisminda yetersiz kaliyorum istee iki doğumda bunu yaşadım