Hanımlar merhaba bugün itibariyle kızımla 37+0 haftalık olduk hurma yemeye bir iki gündür başladım. Günde 5 tane, ahududu çayınada başlamalı mıyım sizce ?Doğumum Allah izin verirse normal olacak.Yürüyüş yapıyorum her gün,merdiven inip çıkıyorum. Dün kasık bölgemde sancılar oldu bebek kanala yerleşiyor olabilir diye yorumladım. Doğumumu kolaylaştırmak için önerilerinizi ihtiyacım var şimdiden hepinize teşekkür ederim 🤗🌸❤