Merhaba, ben 10 haftalık hamileyim. Aşı olmadım. Öğretmenim. Haftada iki kez pcr testi isteniyor. Araştırmalarıma göre çubuk beyinle bağlantılı epifiz bezine kadar sokuluyormuş. Bunun bebeğime zararı var mıdır sizce? Doktora daha sormadım, önce size sorayım dedim. Bilgisi olan var mı?