Neeslii Dün bileziklerimi taktım bugün cikaramiyorum sabun zeytinyağı çorap ne denediysem olmuyor ellerim şişmiş. Uğraşmaktan bileklerim acıdı, acaba neyle çıkar yada şişlik nezaman geçer
bebisim-_00 Neeslii bileginizi sıkmıyorsa kalsın zorlamayın altında pahalı kırmayın şimdi velinimetleri 🤭 şişlik inince çıkar
UralYlmz Neeslii ilk defa mi şişiyor ellerin benim genelde uyandığımda şiş oluyor ellerim ve ayaklarım. sabah şişliği geçince dene istersen, çok usteleme şimdi zorlarsan daha zor olabilir çıkması ellerin acır
Hafizeplt Neeslii şişliğin inmesini bekle ellerini yukarda tut bol su iç hareket et şişlik biraz iner o zaman denersin
UralYlmz Neeslii yok kesip alsa da aynı fiyattan alır sağlam götürüp satsan da aynı fiyattan alır. Bunları al yenisini ver yapmaz yani fiyat farkı çıkar ☺️ hala inmedi mi şişlik 😲
Beyzalpay Neeslii sisligin inmesini bekle cok ugrasirsan daha kotu olur ama cikmazsa kestirmek zorunda kalablrsn benim oyle oldu doguma almayacaklari icin kestrmistim cikmamsti ne yaptysam 🤦♀️ o yuzden takmiyorm hamileyken akillandim ilkgbelegimden sonra
Neeslii Beyzalpay Kötü olmuş, bende kestirerek gibiyim sonunda herhalde ne kadara kesiyor yani pahalı birseymi veya ne kadar zarar veriyor bileziğe yapılıyormu geri
Beyzalpay Neeslii hayr canim herhangi bir para vermiyosun kestir al altin yukseldiginde bozdurursn normal bilezk satiyomus gbi satiyosun istersen bilezik aliyosn kestirince degeri gitmiyor yani
Neeslii Beyzalpay Beyzalpay hmm kesilen yer tekrar sonradan onarılıp yapılabilir yani, ayy üzülüyordum maliyetli olur diye
BHNF Neeslii kuyumcuya git keserek çıkarsın asla gramdan düşmüyor bilezikler kırılınca yamulunca kesilince gramdan düşmezler . sen onları kuyumcuya ver o sana aynı onların gramında bilezik versin ☺️