bahar5461 Kızlar az önce e nabizdan 4 lü test sonucuma baktık 164 çıkmış. Ama oran olarak değil 1/164 değil doktorlar onu özel olarak mı hesaplıyor yoksa değer bu mu yüksek mi düşük mü fikri olan var mı bu konuda