Tahamm47 Biraz sancı vardı bekledim siddetlenmedi bende geri uyudum şimdide bişey yok😅 ne zaman baslarki yada ne kadar sürüyor bu süreç şimdi kişiden kişiyede değişebilir ama ben önce panik oldum sonra baktım bişey yok.
Duygucesur Tahamm47 yani sancıyı bekleme bence belki sende yok ama bebekte sancı vardır doktorum dün bana suyun yada kanaman olursa hemen bana haber ver dedi
Tahamm47 Duygucesur evde bekliyim dedim bakayım süreç nasıl ilerliycek şimdi gitsem muane eder alttan o piskolojiyi yasadim🙈 Su geldimi bilmiyorum normal idrami yapiyom🙄
Duygucesur Tahamm47 alttan muayne etmesi bebeğinden daha önemsiz bence bebekte sancı olabilir sen hissetmiyosundur yada açılman belki fazladır bekleme git 😊😊