@1esy_ ben 56 kilo ile hamile kaldım şuanda 37. Haftamdayım. Bu süreçte 8 kilo aldım. Gereksiz birşey yemedim hamur işi , pilav makarna mantı tarzı 😃 bol bol protein ağırlıklı beslendim, beyaz ekmek yerine tam tahıllı ekmek yedim. Geceleri karnım acıktığında salatalık, biber, çiğ badem, çiğ fındık attım ağzıma. Çok su içtim hala daha içiyorum. Her gün 40 dk yürüyüş yaptım. 10 kilo ile bitiririm hamileliği herhalde 🤗 bebişinde kilosu, boyu her zaman haftasına uygun çıktı. Annemler sen iki canlısın çok yemen gerek diyorlardı ama alakası yokmuş 😄