Linaaaaaaa Hanımlar rafadan yumurta yemek zararlıymış. İçindeki bakteri hem anneyi hem bebeği çok etkiliyormuş ben 2 kere yedim bugünde yedim kafama takıldı böyle yiyen varmı yumurtayı ?
Zeyyyn Linaaaaaaa yiyebilirsiniz de güzel pişmiş olması lazım ben uzun süre kaynatıp yedim çiğ ürün olmadıkça sıkıntı yok
birkedilianne Linaaaaaaa evet ben hep yerim. Rafadan yumurta zaten çiğ yumurta değil ki. haftam bitecek.
mutlugebeee Linaaaaaaa aa ben her gün rafadan yiyorum ilk kez duydum😥 ama çok pişmiş yiyorum baya 15-20 dk haşlayarak yinede zararı var mıdır
Belacivciv mutlugebeee 15-20 dk haşlıyorsanız çiğ kalmıyordur zaten 😅 Çiğ veya az pişmiş yemek zararlı sadece
Linaaaaaaa mutlugebeee bilmiyorum ki kuzum bende yeni öğrendim rafadan sevdiğim için yedim de bidaha sanırım çok pişmiş yerim ☺️
Yagmur00 Linaaaaaaa bem yiyorum haftada bır ıkı kırıp sarısını dagıtmadan yiyorum canım bence bu kadar pımpırıklı olmammak lazım ya hersey den az ama dengeli yemek lazım
mathildaa Linaaaaaaa tam pişmiş olmasi daha iyi. Yumurta cig kaldığında salmonella tasiyorsa hastalık kapabiliyoruz o da bebegi etkiliyor. Yemişsin artik biseu olmaz diye düşün ama yememeye dikkat et tam pismeden 🌼
Busra_y Linaaaaaaa canım bişey olmaz inşallah hepsinde yoktur hem. Yumurta kaynamaya başlayınca 10 dk daha pişir 👍🏻
Pembe_duslerr Linaaaaaaa tam pişmiş yememiz gerekiyot malesef et türlerinşxr bu şekilde bakteri üretiyor ama iki kereden birşey olmaz inşallah korkmayın.
mutlugebeee incisu hahshahhah kokmuyor valla😂 ama hazır marketten falan yemiyorum hiç yani köy yumurtası diye mi bilmiyorum kii 😂
Fatmakara97 Linaaaaaaa sürekli yemediğin sürece bişey olmaz. 1 2 defa yemekten canın çektiyse özellikle tabiki ye.