Clementinee Kızlar 13+4 haftalık hamileyim sabah uyandığımda kasığımın sağ tarafında bir sertlik olduğunu farkettim bebek orda demekmi bu başka birşeymi endişelendim bian anlamafm ilk gebeliğim lütfen cevap verirseni sevinirim
2-prensesannesiii Clementinee benimde 15. haftalarda Oyle olmaya başlamıştı doktora gittim kasılmalar dedi dikkat et dedi ve magnezyum başlattı . Sizde en kısa sürede doktora gidip söyleyin
omuryrdkl Clementinee aynı haftada bende de olmuştu önce gaz sanmıştım doktoruma sorduğumda rahim sağ tarafa yatar dedi.. Herhangi bir ağrı vs yapmıyordu Bnde. Siz yine de Bi doktorunuza danışın ama ağrılı bir durum değilse korkmayın sola yatın düzeliyor 🙂
Zyneepemree Clementinee benim 21.haftamdan sonra başladı doktorum yalancı sancı demişti. Şuan 34+2 deyim sürekli top gibi yapıyor kendini üstelik acıtıyor 😂 zaten pek sürmüyor olunca da ovalıyorum şuan kadar bi sıkıntı olmadı
Clementinee 2-prensesannesiii yaa bu kasılmamı oluyor. Resmen sağ tarafında elimi koyduğumda yumru gibi birşey bi serlik hissettim 😔 hemen doktoruma yazacağım teşekkür ederim 😔
2-prensesannesiii Clementinee Yok geçmedi benim ama öyle olduğunda hemen pozisyon değiştiriyorum genelde sırt üstü yayyigimda çok oluyor . Birde günlük maden suyu içiyorum . Ayrıca ayakta kalmamaya çok dikkat ediyorum . Kendini yorma sende .
Clementinee omuryrdkl yaa aslında kaç gündür karnımda bi şişlik var çok fazla gazda var ağrı birtek onun ağrısı var. Sabahta sırt üstü uyandın elimi bi attım sağ tarafımda sertlik elime gelen bir yumru korktum acıkcası 😅
Clementinee Zyneepemree yaaa 14. Hafta çok erken değilmiii bende şuan rahatladım pozisyon değiştirince geçti ama ilk defa böyle birşey başıma gelince korktummm anlm veremedimm😅
Zyneepemree Clementinee sanki biraz erken 😂 insan neyle karşılaşacağını bilmediği için en ufacık bir şeyde korkuyor ama sürekli yaptığı zamanda alışıyorsun mesela ben oğlum yeter artık falan demelere başladım bide benimki ne hikmetse çok hareketli 24 saat hiç uyuyor resmen