Busra333 ben 37. Haftadan beri sağlam şekilde sancı yiyordum zaten. 2 kere akıntı ile beraber kanamam geldi. Sonrasında abandım kendime. Zaten 35 haftadan beri yaptığım şeyler, yürüyüş, çömel kalk squat, doğum egzersizleri derken, bugün hurma çok fazla yiyerek, 2.5 cm açılma ile gece 22.30 da yatışım yapıldı. Kendi sancımla gece 3.30′a kadar sancı çektim. İlk gebeliğim olmasına rağmen yaptığım şeyler işe yaramış olmalı ki suni sancı vermediler. Sancı durumunu anlatmıyorum kişiden kişiye değişir. Ama benim gibi tırnağı kırılsa ağlayan biri çektiyse o sancıları herkes çeker. Defalarca bağırdım sezaryen istiyorum yeter diye ama iyi ki de dinlememişler beni 😂 8-9 cm açılma ile doğuma gittim. Toplamda 5-6 ıkınmada geldi çiçeğim. Ama gerçekten onu kucağınıza aldığınızda unutuyorsunuz herşeyi. Görünce ağlarım demiştim ama kahkahalara boğuldum onu görünce istemsiz şekilde 🤣 normal doğumdan korkmayın rabbim bir şekilde yardımcı oluyor 🌺