Buse7111- ben bugün göründüm. 1,5 ay önce idrar kültür testimde enfeksiyon çıkmıştı 1 haftalık antibiyotik tedavisi gördüm ama geçmemiş demekki. Bugünde acile gittim kendi doktoruma yetişemedim. Acilde ki doktor enfeksiyondan kaynaklı bi akıntı bu dedi. Lekelenme değilmiş. Böyle şeyler olduğunda hemen doktorunuza gözükün beklemeyin dedi. Sizinde aklınızda bulunsun