Demetyvss canim benimde o sorunum vardi. Ve tansiyonum 8 5 6 4 kadar dusmustu boyle etrafi simli yesil gordum. Ki zaten ben duscegi zaman anliyorum vucudum uyusuyor bir sicaklik geliyor. Ben tuz cok tuketmiyorum. Doktorum bana gunde 2 tane maden suyu mutlaka ic dedi. Yemeklerinin ustunede azda olsa tuz serp dedi. Maden suyunu duzenli iciyorum inan ise yaramaz diye dusunuyordum ama tansiyonumu dengede tutuyor. Nasil fsrk ettin dersen. 2 3gun icmeyim tansiyonum yine dusuyor ve ben yine oyle hissediyorum. Suandada 34+6 haftalik hamileyim. Ins sanada faydasi olur 😊