Herkese çok teşekkür ederim kızım yanımda yatıyor şuan normal doğum ile dünyaya geldi çok güzel bir duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin dua eden güzel dileklerde bulunan herkesten Allah razı olsun 🙏❤️ Sancı çok zor dayanılmaz ama doğum anı çok kolay korkmayın kızlar göbeğini bile kestim ben kızımın ☺️