Selam hanimlar. Bir hafta önce kontrole gittiğimde doktor haftaya suni ile baslatabiliriz istersen doğumunu olmaZ ise sezeryan yaparız demişti. Ben de sabırsızlanıyordym zaten teklifini hemen Kabul ettim. Şimdi yola çıktık 6.30 gibi yatisim yapılacak inşallah her şey kolaylıkla sağlıkla olur. Dua edin lütfen 🥰