Ervan momy853 kız olursa ben erkek olursa eşim koycakti. Öyle anlaştik. Oğlum ♂️❤️ Muhammed Mustafa koydu eşim 😍
Miskokulum35 İkimizin ortak kararı. Mihrimah ismini eşim istedi Ada ismini ben istedim ikimizde sevdik koyduk
Zyneepemree momy853 henüz hamile kalmadan önce eşim oğlum olursa babamın adını koyacağım kız olursa sen koyarsın demişti . Fakat oğlumuz olacak inşallah babasının adı Mehmet yanına Alp’i ben koydum ortada buluştuk ☺️
Esra_baki momy853 İlk kızim ; Aişe Ravza 🌹 ( Ayşe eşimin annesinin ismi koymak istedi kirmadim. Ravza da ben çocukluktan beri sewdigim bir isimdi ) İkinci kızımız olacak nasipse ; Güneş ☀️ ( bunu da ben koydum esim okeyledi ) İsim konusuna çok takılmıyorum. Ama mesela kayınvalidem koyunda koyun adımı dese içimden gelmezdi o gönlünüzden ne geçiyorsa dedi eşim istedi rizamla koydum. O şekilde
Elsu26 momy853 Ben seçtim erkek olursa bu kız olursa bu diye eşimde beğendi büyüklere söz hakkı vermedik 😊