Kızlar karnım şu an sanki çok sert dokunduğumda çok sertlik yok ama içten içe hissediyorum göbek deliğimin üstü ağrıyo mu desem nasıl tarif etsem bilemedim sırtımda ağrıyo arkama yastık koyuyorum ama rahat edemiyorum geriliyo sanki karnım sizce neden olabilir ? Ve ne iyi gelir ?