Tabi vücuttan vucuda durumdan duruma değişiyor. Ama korkmayın . Önleminizi alın. 12 haftada benim de oldu . Progestan kullandım üç defa. Geçmedi altı yedi doktora gittim. İğne verdi biri git gide azaldı bitti. Kanamam sadece bir gün yoğun geldi diğer günler damla damla lekelenme o şekilde oldu. Bitmeyecek gibi geliyordu 15 gün sürdü bitti. İnsan korkuyor ama bol dinlenme bol dua 🙏 geçiyor inşallah